Ανακοίνωση ΟΕΦΕ
25/01/2021


ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Ανακοίνωση της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος

 

Τα Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης σ΄όλη την Ελλάδα έδειξαν καθ΄όλη την διάρκεια της πανδημίας την υπευθυνότητά τους, τον σεβασμό τους στις υποδείξεις των ειδικών επιστημόνων και τις αποφάσεις της Κυβέρνησης, το ενδιαφέρον τους για την αγωνία των μαθητών και των οικογενειών τους. Απέδειξαν ότι αποτελούν βασικό πυλώνα του Εκπαιδευτικού μας Συστήματος και διαδραμάτισαν έναν ξεχωριστό ρόλο στη στήριξη των μαθητών και της προσπάθειας ιδιαίτερα όσων έδιναν εισαγωγικές εξετάσεις για τα Α.Ε.Ι.

Η Ο.Ε.Φ.Ε. και τα χιλιάδες Φροντιστήρια-μέλη μας αποδείξαμε έμπρακτα και στο πρώτο και στο δεύτερο lockdown ότι μπορούμε να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις αυτών των δύσκολων περιόδων, το ίδιο όμως αποδείξαμε και κατά τις περιόδους που τα Φροντιστήρια άνοιξαν. Δείξαμε ότι λειτουργούσαμε τα Φροντιστήρια με πλήρη εφαρμογή των υγειονομικών μέτρων, συνδυάζοντας τη ζωντανή επαφή με τους μαθητές μας, τη δια ζώσης διδασκαλία μετην εξασφάλιση της υγείας των μαθητών και των καθηγητών μας. Γι’ αυτό άλλωστε ποτέ δεν υπήρξε πρόβλημα μετατροπής έστω και ενός Φροντιστηρίου σε χώρο διασποράς του κορωνοϊού.

Μ’ αυτή την πολύτιμη εμπειρία και παρακαταθήκη, αλλά και τα έμπρακτα δείγματα γραφής εκ μέρους μας, θεωρούμε εντελώς απαραίτητη την άμεση επανεξέταση της  απόφασης να παραμείνουν τα Φροντιστήρια κλειστά αν και ανοίγουν  από την 1ηΦεβρουαρίου τα Γυμνάσια και τα Λύκεια. Θεωρούμε ότι η απόφαση της Κυβέρνησης αδικεί την λειτουργία και την προσφορά μας. Πριν απ’ όλα όμως παραβλέπει παράγοντες όπως ο μικρός αριθμός μαθητών ανά τμήμα, κατά πολύ μικρότερος από ότι ισχύει στα τμήματα των σχολείων που ανοίγουν, που σε συνδυασμό με την αυστηρή τήρηση  όλων των υγειονομικών κανόνων εξασφαλίζει την μη αύξηση των όποιων κινδύνων.

Μ’ αυτό το σκεπτικό ζητάμε με πλήρη ευθύνη απέναντι στους μαθητές, τις οικογένειές τους, τους καθηγητές μας, να επανεξεταστεί η απόφαση που ισχύει και να ανοίξουν τα Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης. Είναι παιδαγωγική και κοινωνική αναγκαιότητα.